DATUM: 2. 4. 2020
KRAJ: domača soba oziroma prostorna soba z računalnikom
OPREMA:
❖ športna oblačila in obutev,
❖ podloga za vadbo,
❖ računalnik oziroma pametna naprava z internetno povezavo,
❖ bidon oziroma steklenica z vodo,
❖ manjša žoga ali par nogavic, »domača« tarča ter gol, metla,
❖ BELEŽKA, pisalo in fotoaparat/pametni telefon,
❖ pdf dokument športnega dne si lahko pred začetkom izvajanja shranite na računalnik; za vsak slučaj, če bo strežnik preobremenjen.  KLIKNI in SHRANI
Današnji dan bo nekoliko drugačen – športno obarvan. Kot se za vsak športni dan spodobi, bo tudi ta vključeval raznolike dejavnosti, predvsem pa je pozitivno to, da za izvedbo ne rabite veliko prostora. Priporočljivo je, da ga izpeljete družinsko, torej k miganju povabite vse svoje domače.
Izvedba športnega dne je OBVEZNA, saj na ta dan drugih zadolžitev nimate.  Vaje, ki se vam zdijo prezahtevne, prilagodite svojim zmožnostim!
Po končanem ŠD, preko email pošte svojemu učitelju športa posredujete izpolnjene beležke štirih vaj preciznosti. Obvezna je tudi kakšna fotografija med samim izvajanjem aktivnosti, naj bo med tabato ali preciznostjo – slednjo/e pošljite razredniku.

Zdaj pa veselo k športnemu dnevu!

Vsako športno dejavnost je potrebno začeti postopoma, telo pripraviti na delavno temperaturo in dobro razmigati vse mišične skupine ter »podmazati« sklepe.
Vse našteto nam bo uspelo s klikom na spodnji video. Sprostite se ter se poskušajte vživeti.  V kolikor bodo koraki preveč zapleteni, migajte na svoj način. Bistvo je, da se dobro ogrejemo.

TABATA je oblika visoko intenzivne vadbe, pri kateri ena vadba traja 4 minute. Ne sliši se veliko, a ko se jih lotite in izvajate v tempu, so te minute izjemno dolge. Vsako vajo na vso moč izvajate 20 sekund, med vajami je 10 sekund počitka. Tabata vaje izboljšujejo zmogljivost in hitrost. Pošiljamo 5 povezav, razporejene so po težavnosti. Za vadbo potrebujete podlogo. Ker je intenzivnost tovrstne vadbe precej visoka, bomo čas med posameznimi vadbami popestrili z vajami za preciznost.

POZORNO SI OGLEJ VIDEO PREDSTAVITEV NALOG ZA PRECIZNOST

A K C I J A !

1. NALOGA PRECIZNOSTI: met v tarčo

2. NALOGA PRECIZNOSTI: strel z nogo na gol

3. NALOGA PRECIZNOSTI: strel z metlo na gol

4. NALOGA PRECIZNOSTI: met na koš

Privoščite si lahek ZDRAV obrok. Bodite pazljivi, da v teh dneh ne posegate preveč po sladkih prigrizkih! Taka hrana je sicer zelo okusna, obenem pa z zaužitim sladkorjem v telo vnesemo več energije. Posledično je priporočljivo, da se jo poskuša tudi porabiti. A v teh dneh, ko nas ne mika na hladen zrak, pogosto glava ponagaja in nas prepričuje v še en košček čokolade, v še en keks, v še eno palčko…in vrtimo se v začaranem krogu ne zavedajoč o škodljivih učinkih le – tega na zdravje v širšem smislu. Na spodnji povezavi imate kratek dokumentarni film o sladkorju.

SLEDI DRUGI AKTIVNI DEL:

Z naslednjimi vajami bomo aktivirali celo telo. Predvsem bodo veliko vlogo odigrale mišice, ki stabilizirajo trup. Poleg tega pa bodo resnično v akciji prav vse naše mišice, ki bodo »prisiljene« da se spravimo v kakšen položaj, ki nam ni povsem domač, a bomo vseeno z malce vztrajnosti zelo vplivali na vzdržljivostno moč in ravnotežje. Malce za šalo, malce za res bi priporočili, da med izvajanjem ne stiskate zob, saj zobozdravniki izvajajo le nujne posege (v primeru, da se ti zaradi stiskanja odškrtne zob).

Verjamem, da ples ni vsem pri srcu. Vseeno se potrudite slediti koreografiji. Odločite se za tisto, ki vam je bližje. Ni pretežka in če se na delo podate z nasmehom na obrazu ter sproščeno, stečejo stvari kar same od sebe. Če bo kakšna vezava korakov prezahtevna, si jo oglejte večkrat in zagotovo boste stvar osvojili. Obilo užitka.

ali

Prišli smo skoraj do konca. Upamo, da ste uživali in si na koncu »dali duška«. Da zaključimo dejavnost na pravi način, sledijo še raztezne vaje:

Ostanite še naprej doma, pozitivnih misli in dobro skrbite za zdravje!

učitelji: Polona, Bogdan, Jasmina, Miha, Klavdija in Nina
(Skupno 1.541 obiskov, današnjih obiskov 1)